Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że można już składać wnioski o uzyskanie hasła do nowego panelu dla członków Spółdzielni dostępnego w opcji o zalogowaniu, który służy do zapoznawania się
z dokumentami organów Spółdzielni. TO NIE JEST HASŁO DO SYSTEMU S.NET.
Hasło do aplikacji S.NET, która służy do sprawdzania stanu konta lokalu, będzie generowane
i wydawane oddzielnie. Komunikat o wydawaniu haseł do aplikacji S.NET pojawi się niebawem
w aktualnościach.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją:
KROK 1
Zapoznaj się z Regulaminem korzystania ze strony internetowej Spółdzielni Mieszkaniowej „MIŁA”. Treść Regulaminu dostępna tutaj -> POBIERZ REGULAMIN
KROK 2
Pobierz osobiście w sekretariacie Spółdzielni wniosek o wydanie hasła do panelu dostępnego dla członków Spółdzielni w opcji po zalogowaniu. Wniosek stanowiący załącznik do Regulaminu ma wyłącznie charakter wzoru. Nie drukuj go i nie przesyłaj do nas pocztą. Wniosek wysłany pocztą pozostanie bez rozpatrzenia.
KROK 3
Czytelnie wypełniony wniosek złóż w sekretariacie. Jeśli pracownik przyjmujący wniosek nie zna cię osobiście poprosi o okazanie dowodu osobistego wyłącznie w celu weryfikacji tożsamości.
Wniosek nie zostanie rozpatrzony pozytywnie jeśli nie zapoznasz się uprzednio z Regulaminem,
o którym mowa w KROK 1.
KROK 4
Sprawdzaj skrzynkę e-mail. Po weryfikacji twojego członkostwa w Spółdzielni link do wygenerowania hasła oraz do panelu dostępu do strony www zostanie przesłany na adres e-mail, który podałeś we wniosku nie później niż 14 dni od dnia złożenia wniosku. Oczywiście postaramy się wysłać link jak najszybciej.
KROK 5
Po kliknięciu w link do generowania hasła postępuj zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na ekranie.
Nikt poza Tobą nie będzie znał hasła, które wygenerujesz. Nie udostępniaj swojego hasła innym.
Wszelkie nieprawidłowości w działaniu panelu należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail: sekretariat@smmila.pl